Free Widgets

Monday, April 18, 2011

Air Asia: Faces Go Places Contest!

hai korg!
tengah buat ape tu?
eh, nak bgtau ni,
skng Air Asia ade wat contest,
Faces Go Places Contest...
aku mcm biasa la,
memang rajin la nk join contest2 ni...
menang nye xpernah pon.. =.="
xpe lah...rezeki semua di tangan Tuhan...xgitu..ceyh, ceyh...
dah, diam...
yang menjadi permasalahan kepada masalah aku ni,
bila dah bukak page Air Asia tu,
xboleh nak join contest ni, emmm...
bukan lah xboleh...tapi lembab amat loading nye...
lama jugak la aku tunggu,
asyek kluar gambar kat bawah ni je..berhari2 jugak lah aku try...
still xdapat...
ke ramai sgt yg berpusus-pusu masuk page ni
utk join contest ni sampai aku xboleh masuk?!
so, korg...please off  laptop tu dalam sehari dua,
supaya aku boleh masuk contest ni... =P




oh, ye..
kenapa aku semangat sgt nk join contest ni?
mestilah sebab hadiah dia...
percutian 7 hari 6 malam kat New Zealand kott...
boleh bawak 2 org lagi join skali..
tu pon kalau menang la kan...
kalau korg nak tau lebih lanjut,
klik sini:
Faces Go Places Contest...
tapi korg kena like dulu page ni..
dah tu je...




p/s: ade sape2 yg dahg dapat join contest ni? btau tau aku cane korg boleh lepas? please... =)
      eh, aku ade dpt offer join program mobility...pergi LA..bukan Lebuh Ampang yea.. Los Angeles...
      insyaallah kalau xde ape2, bulan 6 tahun depan aku pergi sana...semoga menjadi realiti...amin..
      *panjang pulak ko punye p/s...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...