Free Widgets

Saturday, January 12, 2013

Istimewa Buat Sahabat.

assalamualaikum.
entry kali ni memang istimewa buat sahabat2 aku.
nak aku senaraikan mcm ramai sgt,
no need to mention,
you know who you are.

aku nak minta maaf hujung rambut,
sampai hujung kaki,
memang confirm ada terkasar bahasa, perlakuan yg menjengkelkan,
dan segala2 yang korg semua tak berkenan dengan sifat dan perangai aku.
minta halal makan minum.

kepada mereka yang merasakan aku menjauhkan diri dari korg tu,
bukan nya aku sombong/ malas nak berkawan.
cuma mungkin dengan kurangnya kita berinteraksi
akan menjadikan hubungan itu lebih baik.
maaf juga dipohon.

sepanjang kat UPM,
masa balik tadi lah paling sedih,
aku dah cakap sendiri dah,
please don't cry, please don't..
but i can't hold my tears.
oh mannn..! sob sob..
dah la lagu kat radio masa nak balik rumah tu,
semua lagu macam lagu2 sedih je.
haissh..

i will always, always remember u guys!
bila sampai rumah je,
aku rasa lain,
lepas ni, dah xbalik UPM.
dah xdapat hang out dengan korg,
lepas ni, xtau dengan siapa aku nak buat perangai gila2 tu semua.
xtau bila lagi boleh masak bersama.
oh, i'm gonna miss those things.

like people always said,
setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
semestinya perpisahan punyai hikmah yg besar disebaliknya.
mudah mudahan Allah melindungi kalian semua.
insyaallah.
i always pray for my friends.
so, all the best my friends!
sorry lah, emo sikit entry ni..
thanks guys!
friends till jannah..

till here,
xoxo,
DS.
published! :)

p/s: i'm still can't hold my tears when i writing this special entry.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...