Free Widgets

Friday, February 12, 2010

air mata seorang perempuan...



Lama jugak la xupdate blog ni….
Lately, sibuk sket…
Skang ni da free sket….
Lagipon tgh mid sem holidays…
Plus Chinese new year…
Ok la…
Alkisahnya bermula begini…
Seorang kawan perempuan aku ni
S (bukan nama sebnar…)
Suruh aku hantar die dr tempat A ke tempat B,
So, dari tempat B dia naik public transport utk ke tempat C…
Aku pon bersetuju la..
Bila lagi nk tolong member kan??

Pada waktu kejadian,
Aku bukan pergi berdua jea…
Aku ditemani dgn bbrp org kawan ku yg lain…
Aku cakap la kat kawan aku yg S ni,
Aku hantar die terus sampai tempat C…
Xjaoh pon dari A ke C…
Tp die xsetuju…
Dia kata, hantar sampai B jea…
Die boleh naik public transport ntok sampai tempat C…
Aku kata xpelaa..pastu boleh terus g lunch…
Die ckp, kalau aku hantar sampai C jugak,
Die xnk naik kereta aku lagi…
Die kata lagi, dia xnk menyusahkan…
Aku kata la…mane ade menyusahkan…
Dan dia pon merungut2 kat sit belakang tuu…
Then, bila da nk sampai jea kat tempat B,
Die menangis…
Yea menangis…
At first aku ingat dia maen2 jea…
Skali betol2 weyh!
What the …..???!
Aku pon cm …..
Coz die bkn jenis yg cmtu…
How should I describe her??
die ni cm slalu gelak2, jarang la tgk die marah, slalu happy laa..
Suddenly die menangis coz xnk aku hantar die terus sampai destinasi yg hendak dituju…
Bila aku da nmpk die nanges tu,
Ape lagi,
Aku bg signal and stop kat tempat B….
Dlm hati mmg nk hantar terus sampai C…
Dah die sampai cmtu…
Aku drop jea la kat c2…
Then, bila dia da turun…
Kami pon meneruskan perjalanan ke tempat C…
Die pergi sana nk g amek something…
Kami pon lunch la kat gerai yg ade kat situ…
Sebenarnya,
Nk tunggu dia laa…
nak balik skali...
then,
die da wat muka lagi cm dalam kereta...
die kata g balik dulu...
aku pon cm pasrah la...
kami pon balik la ke kolej...

cerita ni aku pon xtau nk kategori kan sebagai ape...
pelek pon ade...
tu laa...
manusia ni mcm2 perangai& kerenah nya...
aku bukan wat pe pon...
nk tolong jea..
bila aku ingt balik..
aku gelak sorg2...
tu la penangan air mata seorang wanita...
hmmmphh...

*nantikan entry2 aku yg xpost2 lagi ni...

1 comment:

nawal said...

dauz,mende ala flash kt tp nih da alang aq dr mmbce post ko nih dgn aman nyer..
sile lar alehkn supye aq ley bce ngan pno cncentrate tnpe rse cm nk cabut flash tu n letak kt tmpt len..
haha..
ko try ltak kt bwh lgu ker..
ok sket kowt..
sb mende ala tu pnjg sgt..
overdose dr tmpt dy yg ciput tu jep..
huhu..
;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...