Free Widgets

Saturday, February 13, 2010

mandi sungai...


heyloo...
satu hari ke satu hari...
asyik tangguh je nk wat entry baru...
sebelum2 ni kan agak sibuk sket ngn test segala...
okeh2..
lets get started with the story...

bercakap pasal test ni,
ahad lepas*ye hari ahad pon kami ade test...staf2 UPM mmg rajen..=)
thats the last test...
selepas test tu berakhir,
saya dan 3 org kawan saya pergi ke ulu yam/ sg tua untuk mandi sungai....
last minutes plan...*org yg bagi idea xjoin pon...
almost cancelled,
tp berbekalkan semangat juang rakan2 ku yg laen,
yg berkoba2 utk mandi sungai,
aku pon layan kan aje kehendak mereka...

perjalanan ke sana mengambil masa kira2 40 minit dr UPM...
sebab hari ahad,
kereta xbyk,
jalan pon lancar laa...
smooth je jalan...
sebelum sampai kat sungai tu...
singgah giant batu caves jap...
beli brg sket...
then terus ke destinasi....
ade la sket bekal yg aku simapn ntok korang jamah sket...


ika, aku, afa & tan...
kami berempat je yg g...tp kalao lagi ramai mesti lagi best...
tp yg ni pon best gak...=)

keindahan ciptaan tuhan...

air terjun...seejukk...

photoshoot...haruslah bergambar...
yg pasti, semua giler camera...

makan japp...pastu sambung berenang lagi...

mereka...

da macam kat pantai...
maen pasir lak...

love this shot...ade seni...

kalau korg prasan,
de sorg mamat baju oren...
tu kira kawan baru aku laa...
dia kawan kepada ika tu...
he is a chinese boy...
tp kecek kelate pekat xhengat...
naseb baek ade subtitle...
xla...
aku phm la sket2...
kira boleh laa...
but, bahasa melayu dia pon not bad...
xde slang cina...
die study kat uniten...
his name is Thomas Tan...
dalam surat beranak xtau la cane ejaannya..
cm tu la kott...

okeh2...
perjalanan balik...
pkl4 kami bertolak dari sana...
sedikit jam dekat batu caves...
ramai xhengat...
kiri kanan dorg park kereta...
plus sedikit hujan...
sampai kolej dlm kol 7 lebih...
da habes daa....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...