Friday, September 21, 2012

Kad Diskaun Siswa & Senarai Kedai Yang Menerima Kad Diskaun

assalamualaikum.
aku baru je lepas pergi amek kad diskaun siswa.
nasib baik xde lah beratur lama sangat.
tapi ada yang tak dapat kad,
ada yang memang xde kad langsung,
ada yang ada kad tapi,
nama lain, no matrik lain..

bila dah dapat ni,
aku pun terfikir kat mana boleh pakai kad ni,
lantas aku terus lah meng-google.
biasalah aku ni,
sikit2 nak google.
itulah gunanya teknologi kan?

kad ni boleh digunakan kat senarai di bawah ni:

  • MPH Bookstores
  • Imlaq Book Centre
  • Borders (hanya di KL)
  • Rona
  • Kiang Trading
  • Koperasi Dewan Bahasa dan Pustaka Malaysia Berhad
  • Koperasi Kedai Buku Universiti Malaya Berhad
  • Koperasi Universiti Sains Malaysia Berhad

  • KFC
  • Daily Fresh
  • A&W
  • Coffee Berry
  • The Chicken Rice Shop
  • Restoran Kenny Crab
  • Sweet Chat
  • Legend’s Claypot Briyani House
  • Dubu Dubu Seoul Food
  • My Java Coffee
  • Pancake House International
  • Station One Product
  • Gloria Jean’s Coffees
  • Bangi Kopitiam


  • ni sebahagiannya lah..
    nak tahu lebih lanjut,
    sila ke sini (1Pengguna)


    beratur untuk mendapatkan kad.

    kad aku..

    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...