Friday, June 14, 2013

Pee Mak 2013 Review. Komedi Seram Yang Sangat Lawak!

assalamualaikum,
lately, kerap jugak lah aku tengok wayang,
KIL & Now You See Me.
dua-dua best!
semalam tengok cerita Thailand,
Pee Mak.
sebut betul-betul jangan salah sebut,
nanti orang kata kau mencarut.
hahahaha..

cerita ni adaptasi filem seram Mae Nak,
dia dah komedikan gila-gila punya.
gelak sampai menangis teresak-esak aku dalam panggung semalam,
bukan aku sorang je, satu panggung gelak!
tengok muka pelakon-pelakon tu je kau dah tergelak.
elemen seram dia takde lah banyak sangat,
ada lah terkejut-kejut sikit.
kalau takde seram,
takde lah genre filem ni komedi seram kan.
pastu, ada jugak lah scene yang macam sweet sweet sikit.
cinta suami kat isteri dia walaupun isteri dia dah jadi hantu.
nak cerita panjang pun,
tak syok lah kan,
nak tau lagi, pergi tengok sendiri!

lepas tengok cerita ni,
aku memang puas hati sangat!
gelak je dalam panggung.
kepada sesiapa yang tak tahu nak tengok cerita apa kat panggung tu,
cuba lah tengok cerita Pee Mak ni,
confirm, puas hati!









like kalau suka! :)

2 comments:

ontell mimi lolo said...

serius memang lawak tahap pro cite ni...xhabis gelak satu babak....lawak lagi.......memang mengong citer ni...hahahahahhahaha....gelak sampai kat parking kete..hahahahhaha....

::dAuZsHaNLeY:: said...

ontell mimi lolo : hahahaa.. lawak gila kan? menangis nangis tgk cter ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...