Free Widgets

Thursday, December 24, 2009

a story behind...


assalamualaikum...
td,
on9 kat fb...
then ade la terbaca satu blog yg drekemenkan oleh kwn aku...
blog ni ade kena mengena dgn agama...
iaitu Islam dan juga Kristian....
selalu la kita dgr org asyik memperkatakan pasal isu ni...
td aku baru la baca 1 artikel ni....
panjang xberagak...
cter nye menarik*bg aku laa...
membuat kan kte utk merenung & berfikir...
ni baru je satu artikel yg aku bace...
de byk lagi sbnrnya...
tp aku tak explore lagi laaa....
saje nk share ngn korg semua...
bak kata penulis blog ni,

"Apa yang dipaparkan di sini bukanlah bertujuan untuk memaksa anda percaya 100% terhadap apa yang ditulis, tetapi lebih kepada mengajak anda berfikir dengan mendalam."


kalau korg nk baca,
klik sini-------> free our mind


renung2kan dan selamat beramal....=)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...