Friday, February 11, 2011

cupcakes dan puding roti? sigh...

aaaaaaaaaahhh...
kenae xde mood nak update entry...
cter lama ni, baru nak update...
CNY aritu kan byk sale,
aku ade beli oven baru...
murah je..
xkan la baru belajar masak tiba-tiba nak beli oven mahal2...
so, beli yg murah sudeh,
kalau meletup pon xde la frust, kecewa, dissapointed, sedih etc sebab oven meletup,
kan?
mmg laku lah oven yg aku carik ni,
mula2 usha kat Tesco Puchong,
skali tgk, clean and clear...
sampai display oven pon xde dah...
last2 Tesco Banting gak yg ade stok...
orang banting xbeli oven kot, aku je sibuk dok carik oven...

dah beli oven mesti lah nak masak sesuatu yg menggunakan oven,
so, google la utk carik resepi,
mula2 wat puding roti,
selang beberapa hari wat cupcakes lak,
tp, cupcakes jadi cam muffin...
ke cupcakes tu sebenarnye muffin?
ape2 je lah...
rasanye yg cupcakes tu ok,
tapi yg puding roti tu cam xberape je...
ntah, dah ikut resepi pon cam pelek je rasa...
xpelah.. nama pon experiment...
pasni boleh try lasagna ngn pizza lak..
dah, jom tgk hasilnya...




puding roti, nampak cam best je...tp rasenye kurang best..

cupcakes...

dah siap..



8 comments:

ipa faiza~ said...

nampak mcm sedaap~ hehe :)

raha hanym said...

nice :)

SITI NOR ATIKA RUSLAN said...

wah.. bestnye.. cup cake 2.. pndainye wat..he3

Syira ITIK KEJ♥M said...

waaa bagosnye masak2 sume!! siap beli oven lagik!

~fatin~ said...

ak pemerhati hbat daus..
smpi ape jname oven ko pon ak bley tau..
elba kan...
hehe

garfield88_aini said...

sedap tu..nyum2....

SHaRKFiQ SSM said...

uish, rajin btol masak..
nanti bleh r bg kat Shark, tester..
tapi kena bg banyak r, br bleh komen mknn ni kalo mkn byk2 muak ke x.. hehe~

::dAuZsHaNLeY:: said...

ipa faiza~: nampak je cam sedap..xsesedap org pro yg masak..biasa2 je..

raha hanym: yah, nice!

SITI NOR ATIKA RUSLAN: baru belajar..yg tu xwat topping dia lagi..so, xmenarik sgt lah..

Syira ITIK KEJ♥M:mmg suka masak pon..dah lama nak beli oven, tu yg beli tu..murah kan..

~fatin~:salah! bukan elba..oven elba mahal...pensonic sudah..

garfield88_aini:sedap ke? hehe...

SHaRKFiQ SSM :hahaha..ok shark..tp shark kat ne? susah nak bagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...