Thursday, May 5, 2011

Bruno Mars: marry you & lazy song. Sugarland: stuck like glue.

assalamualaikum!
good day everyone!
hari ni tiba2 je rasa nak update..
kira entry spontan la ni...
tanpa planning...

ok,
sejak kebelakangan ni,
aku cam suka dgr lagu Bruno Mars ni...
aku xde la minat pon beliau ni..
biasa2 je...
sape yg minat Bruno Mars ni mesti korg dah siap hafal lirik segala kan?
tau dahh..
ntah, lagu dia cam best je telinga aku dengar..
lagu Marry You dengan lagu Lazy Song...
korg pernah dengar tak?
try dengar dulu...
ni aku bagi video clip skali..
klik je...


marry you...

lazy song...

eh...
ade satu lagi lagu yg cambest...
lagu Stuck Like Glue by Sugarland...
cop...sugarland ni artis baru ke?
ke lama? xpernah dengar pon lagu dorg sebelum ni...
ke aku je baru tau?  =.="
korg dah dengar belum?
meh dengar jap mehh...


oklah kawan-kawan...
itu saje untuk entry kali ini...
sekian terima kasih.. =)

6 comments:

DDCzone said...

Best Jugak eh Lagu ni

-----------------
DDczone Update EveryDay ... DO come To my Blog

::dAuZsHaNLeY:: said...

best kan? hahaa...

Adam Idris said...

Bruno mars-Lazy Song punya vclip simple tapi best :)

Cik Fia said...

suka BM

Cik Jie said...

lagu bruno mars memang best sgt3, minat gile kot, try la dengar lagu ~just the way you are~ my feveret :)

SRenungan said...

sama..
suka lgu dia..
relax je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...