Wednesday, April 11, 2012

Beautiful Tulips in Keukenhof Garden

assalamualaikum.
tadi aku carik maklumat kat internet
utk assignment subject landscape,
tiba2 teringat lecturer aku kata kat Holland
ada satu garden/taman semuanya tulip.
Holland kan terkenal dengan bunga-bunga tulip.
so, aku pon google lah pasal Keukenhof Garden.
saje nak share.
kot2 lah tak tau nak pergi bercuti kat mana,
try lah pergi Holland.

aku takde lah obses dengan bunga-bunga ni semua,
tapi, kalau menarik pandangan mata,
memang kagum lah.


taman ni tak bukak sepanjang tahun.
open for public from march till may.
kalau nak pergi tengok,
sekarang lah masa yang sesuai!
buat masa sekarang ni,
jadi angan-angan lah dulu nampaknya..
nak tahu lebih lanjut,
try usha (website ni)

ok lah,
jom tengok keindahan panorama kat Keukenhof ni.
amboi,











ada video jugak aku carik kat youtube nih.



thats all!
till the next post,
bye~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...