Free Widgets

Friday, April 6, 2012

Night Walk@15 moments

assalamualaikum..
malas nak tulis pendahuluan,
hari ni nak update pasal night walk@15 yang lepas.
program ni kira 3 in 1 lah,
environment, charity, and health.

ok,
aku memang tak sangka langsung,
pendaftaran sampai 785 peserta,
if i'm not mistaken.
nombor2 ni payah sket aku nak ingat,
tapi memang dalam lingkungan tu lah peserta yg ada malam tu.
satu lagi pasal kehadiran peserta,
sebab aku fikir, mungkin ada yg daftar just letak nama,
dan pada hari kejadian dorg tak datang,
sbb pernah berlaku sebelum ni,
tapi, memang tak betul sangkaan aku.
mana yg dah daftar tu, memang datang join program malam tu.
sebab tu, aku rasa berlaku kesesakan yg amat dahsyat kat kaunter pendaftaran.
kepada mana-mana peserta yg kurang selesa dengan sistem pendaftaran kami hari tu,
saya minta maaf sangat2, memang silap kami.
our bad.

yang lain aku rasa semuanya berjalan lancar.
alhamdulillah.
mungkin ada segelintir yang rasa tak puas hati,
maaf sekali lagi,
tapi yang lain tu, nampaknya enjoy pada malam tu.

dikesempatan ini nak ucapkan ucapan terima kasih kepada
penaja kami Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ)
kerana telah sudi menyumbangkan
seratus kampit beras untuk program ni.
beras2 tersebut diagihkan kepada rumah-rumah kebajikan.
tak lupa juga kepada 2 syarikat yang turut menyumbang kepada program ni,
syarikat Prestariang dan Encoral.

taknak cerita panjang lagi,
jom tengok gambar mana yang sempat.

kaunter pendaftaran yang sesak diserbu peserta.

perasmian yang simple.

perjalanan bermula



blok digelapkan sempena Earth Hour. 

 people with candles.

bahagian keselamatan UPM memberikan kerjasama yang baik.


pemandangan yang cantik sebenarnya, manusia dan lilin.dalam gelap.

antara rumah kebajikan yang hadir pada malam tu.

 Crew yang membantu melancarkan perjalanan program.


bersama wakil rumah-rumah kebajikan.

setakat itu sahaja.
aku sangat gembira sepanjang program ni berlangsung!
lastly, thanks awesome people!
till the next post,
bye!


like kalau suka!

3 comments:

Noor Amirah Mohd Nor said...

terbakar kalori aku waktu nih.. ahaha

Anonymous said...

tengok abg guard sporting, sengih aku sengsorang :)

::dAuZsHaNLeY:: said...

Noor Amirah Mohd Nor: ok la tu..sihat kan..

Rapunzel Cikilolo: amboi, minat kat abg guard le tuu.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...