Free Widgets

Friday, January 18, 2013

Wartawan Lokasi

assalamualaikum,
korg pernah terfikir tak,
apa korg akan jadi,
kalau korg bukan korg sekarang ni?
u get what i mean?

contoh lah,
ini contoh ye,
mcm aku ni,
sikit lagi bakal bergelar horticulturist,
cewaahh..
sila google kalau xtau.
so,
kalau aku ni bukan horticulturist,
maybe akan jadi wartawan lokasi.
aku rasa lah, aku rasaa..
hewhew.
berangan je lah kan..
dalam berangan2 tu,
ada jugak aku buat kerja gila ni,
dok poyo poyo jadi reporter.
padahal.
nak bercakap pun berterabur,
toksah lah toksah laah..

ni ada sikit video terbaru,
masa Hortilicious party haritu,
aku ada lah interview beberapa budak2 course aku..
dah diorg pun layankan aja aku ni,
sebab dorg pun gila jugak..
hehe..

video lagi satu ni,
video aku rampas microphone reporter sebenar,
dan aku pulak interview dia..
hekhek..
aku xingat,
aku dah post belum video ni kat blog ni..
rasa mcm dah,
xpelah.
tengok sajoo..


saya dauz shanley melaporkan utk Buletin Utama, TV3.
konon2 la tuu..

 sedang menemubual salah seorg course-mate aku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...