Free Widgets

Monday, February 11, 2013

Flower Boy Next Door, Another K-Drama.

assalamualaikum,
lama dah rasanya aku tak layan drama korea,
masa cuti ni, aku dah kehabisan stock movie,
so, tak tau nak download cter apa dah.
sekali ternampak lah satu k-drama ni,
bertajuk, 'Flower Boy Next Door'..
aku pun saje2 lah usha2, best ke tak cter ni,
kata hati berkata, 
"try download satu episod dulu.."
lantas, aku pun men-download-nya.

bila dah tengok satu episod,
oh, layan pulak.
sebab dia ada komedi2 sket,
so, xde lah boring.
kini, aku sudah pun menonton sehingga ep 10.
masih menunggu utk download smpai episod last.
tak silap, 16 episod kot.

kalau nak ditanyakan pelakon2 dia,
memang aku tak kenal lah,
aku tau tengok je.
tidak seperti kawan-kawan aku yg expert pasal arits korea ni,
semua dorg kenal,
tapi, yg aku noticed,
heroin dia ada pernah berlakon dalam cter
'You're Beatiful'..
mungkin korg dah advanced lagi drpd aku,
buat korg yg xtau nak layan k-drama apa,
you should watch this.
sape2 yg nak download tu,
try kat (sini)




pelakon FBND. kenal ke?

hero & heroin.

:)


like kalau suka! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...