Monday, August 26, 2013

Sekitar Majlis Pra Tonton Filem KL Zombi

assalamualaikum,
khamis lepas, 22/8/2013.
aku berpeluang menghadiri Malam Gala Filem KL Zombi,
di Cathay Cineplex e@curve.
ni kira kali pertama lah aku datang ke preview filem macam ni,
good experience for me.

aku dengar, ramai yang tak sabar nak tengok filem ni.
antara sebabnya.
sebab ada Zizan.
dan ada juga sebab novel Fixi Zombijaya.
ramai diantara pembaca-pembaca Zombijaya mengatakan tak sabar nak menonton filem yang diadaptasikan daripada novel tersebut.
apa yang aku nampak sekarang, 
macam dah jadi trend buat filem ataupun drama based on novel.
mungkin salah satu strategi untuk menarik penonton menonton sesuatu filem ataupun drama.

aku ni bukan lah hebat sangat nak komen ataupun mengkritik filem ni.
jadi, kepada semua peminat Zizan atau pun pembaca novel Fixi Zombijaya,
pergi sendiri menonton filem ini yang bakal ditayangkan 29 Ogos ini.
dan anda sendiri nilaikan bagaimana.
selamat menonton!
dekat bawah ni ada lah sedikit gambar-gambar sekitar majlis tersebut.


KL Zombi

e@curve

Premier screening KL Zombi

tiket free! :)

masa ni belum ramai lagi. aku datang awal sikit.

hidangan yang disediakan untuk para tetamu. macam jamuan hari raya sikit.

bergambar dengan zombi.

dah mula ramai.

zombi yang sporting bergambar dengan aku.

satu lagi zombi.

ok, zoom sikit muka zombi ni.

adik Afiq

Iedil Putra

Faizah Elai


Usop Wilcha

Pengarah KL Zombi ditemuramah, JM Woo.

video promo.

interview lagi. Zain.

Shamsul Yusof.

Faizah Elai.

ehhh. 

met Iedil. 

met Redza Minhat.

aku tak dapat jumpa Zizan, Izara dan Siti Saleha.
Zizan ada masa press conference.
masa tu aku dah balik. 
-.-

p/s: selamat menonton filem KL Zombi 29 Ogos 2013.  :)

like kalau suka.  :)

5 comments:

Syukri Mohtar said...

cool nye make up zombi tu..

::dAuZsHaNLeY:: said...

Syukri Mohtar: kan? memang nampak real!

tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 764
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

tenku butang said...

perghh.. kalau jumpa tengah malam.. memang pingsan terkeucil2 teman.. kui3

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...