Free Widgets

Friday, March 12, 2010

cuti ke?


kenapa aku xtau?
ke aku yg xamek tau?
cerita nya bermula.....

aku: nk g mana ma??
my mom: nk g bus station, nk amek didin...*dari bentong..
aku: dia cuti ke?
my mom: aah laa...kan cuti sekolah...
aku: ....*diam je, konon2 tau la cuti sekolah da start...

hoh...
cane aku boleh x alert??
sebab aku da abes sekolah?
dulu time kat skolah,
aku la antara org yg paling ambil berat pasal cuti2 ni...
cuti hari pekerja?
cuti thaipusam?
maulidur rasul?
hari wesak?
ape je public holiday or ape2 je yg berkaitan dgn cuti mesti aku tau...
xperasan kot...
no wonder la aku tgk kat atas meja td ade sebundle kat jemputan kawen...
ingt kan mmg dorg saje2 nk wat kenduri time weekend...
rupanya mmg cuti sekolah...
hmmmph...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...