Free Widgets

Friday, March 12, 2010

partner.


dalam kesibukan yg lepas,*sibuk la sgt!
sempat gak aku tgk cter korea...
tajuk?
PARTNER...
cter pasal peguam2...
ni pengaruh rakan2 sebaya la ni...
dorg kata cter ni best,
pantang kene rekemen...
meh sini aku nk copy cter tu...
hahahah....
cm cter korea biasa,
ada 16 episod semuanya...

ok..
bg aku cter ni agak slow sket pd permulaannya...
barangkali utk introduce cane cter ni bermulaa...
tp start episode 6 baru rasa syok sket...
xtau la org laen, tp aku rase cmtu laa...
cter ni ada serius, lawak, romance, etc...
drpd 5bintang aku bg 4 la...
cukup x??
cukup la tu..
okeh...
pada sapa yg nk tgk,
kat online pon boleh,
tp phm2 la....
slow kan??
click here kalau nk tgk online...
kalau nk copy die aku ade...
owh lupa...
pelakon2 die?
tgk je kat bwh ni...
coz aku xtau nama dorg...
barangkali korg lagi arif pasal pelakon2 korea ni...




para pelakon "partner"...


antara scene dlm partner...

itu sahaja dr saya...
bai-bai...

1 comment:

~fatin~ said...

owh x ko mggugat prasaan ak nk tgok cter nie..
tggu khamis ni abis je test ak pass over xtrnal hard disk kat ko.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...