Friday, March 12, 2010

-Dia Yang Sepi-


heyloo...
entry sebelum ni aku ada mention yg aku agak sibuk...
terlibat dalam Festival Teater Inter Kolej,UPM...(festik)
nk tau aku sebagai apa??
pelakon??
bukan...
habes teater tu kalau aku jd pelakon...
monotonous je dialog nt...
heheh...
aku jd props crew...
yg wat sume props2 yg nk dipakai masa pementasan...
this is our 1st experience doing this kind of job.
so, kami xla seprofesional org2 yg berlakon teater kat Istana Budaya tuu...
bajet pon xbrp nk cukup,
so, wat je la ape yg ade...

teater ni dah dipentas kan pd 5 Mac 2010 yg lepas...
keputusan??
xtau lagi,
coz malam anugerah pd 13 mac 2010 nnt...
owh yea...
tajuk teater kami ialah "DIA YANG SEPI"...
cerita ni cerita abstrak...
so, hanya org2 yg berjiwa seni, or minat pasal sastera je yg boleh faham...
mula2 aku pon xphm jln cerita teater ni...
lambat sket nk phm...
lama2 'ok la'..
xtaula kenapa dorg pilih cerita ni...
aku ni dak props, ikut je laa...
tp aku bkn wat props shaja...
ada gak sket2 yg aku tolong dorg...
wat effect2 yg ngeri2 sket kat muka pelakon2 tuu...
seriously,
sgt penat wat teater ni...
nk ckp ape lagi??
layan jea la gmbr2 ni...
mana yg xde,
next entry aku kasi upload lagi...
for now,
ni jea yg ade...


tgh wat props la ni...

yg ni plak, tgh wat banner&bunting...

make up session...

bahan experiment...heheh...

pemegang watak derita...nmpk derita kan??

hambek ko! hahaha...*evil-

ala2 zombie kampung pisang...

da macam ape dah...

g tampal bunting...

gmbr2 ni mmg xekot susunan...
da serabut da sebenarnya...
till here...
adios....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...