Free Widgets

Friday, March 12, 2010

kerja rumah...



hai..
serius, lama da xupdate blog ni...
utk bulan mac ni,
11 hb baru 1st entry...
tersangat lah sibuk lately...
dgn assignment, herbarium, teater, etc...
ni pon balik rumah baru dpt online...
wat revision jap kat blog ni,
skali, ade kerja rumah yg capiq bg ntok aku siapkan...
byk lak tu...23!
ni la kerja rumah yg die bagi...



Peraturan :
(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) 
Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni...

  1. aku agak kurang suka menunggu orang, bukan la xboleh langsung..tp kalo boleh jgn la bg org lain tunggu kte lama sgt..
  2. aku ni seorang yg agak punctual...bukan berlagak, tp aku rasa lain mcm bila dtg lambat/ tak punctual...mcm kat atas tu, i wont let people wait for me... 
  3. sgt2 suka makan...masak tu kadang2 je..
  4. org da start panggil aku dauz shanley, especially my course mates...sebab ada 2 org nama firdaus..so, dorg nk panggil nama kami (2 org firdaus) ikut nama kat facebook.
  5. agak kekok memanggil nama sendiri kat org lain pada mulanya ( sama nama ngn aku laa..) tp da ok da... start time f4 dulu ade member sama nama ngn aku...
  6. xboleh study kat libry...nt asyek nk dok ngusha org je...xboleh fokus laa...
  7. aku ada resdung, tp xtau aku allergic kat makanan ape...tau2 je da gatal2 hidung..habuk ngn asap sudah pasti, tp makanan tu aku belasah je sume..
  8. kalau nk tdo mesti kena gelap atau pun xterang sgt...kalau x mmg xboleh tdo *utk tdo pd waktu malam shj.
  9. mudah terjaga drpd tdo kalau ada yg menggangu..tersedar, tp mata still tutup...mmg tension kalau esok ade kelas pagi..*ni pon utk tdo pd waktu malam shj.
  10. mula berjinak2 membaca novel ntok bedtime story aku...kdg2 insomnia gak time2 nk tdo ni... baca je la novel2 yg dipinjam dr rakan2 ku... nk habes 1 bab pon lmbt, ye la...kdg2 baru baca 1 muka da tertido...hehe..
  11. skng ni sedang berusaha membaca novel "THE MEN'S GUIDE TO THE WOMEN'S BATHROOM"...best cter ni...=)
  12. rasa mcm nk derma darah, tp xderma2 pon lagi...da lalu da kat depan kaunter tu, last2 g tempat lain...kat kolej tu da 2 kali ada org anjur kan kempen derma darah..tp ntah la...
  13. berat saya dah naik 3kg...hohoh...
  14. benci pada virus2 yg slalu je singgah kat laptop ni...sampai ada yg xnk kluar2...da bermastautin kat dlm ni...last2 format balik..
  15. kadang2 kalau tgh driving, asyek je lupa tgh pakai gear berapa..haiysshhh...almaklumlah, kereta manual...
  16. dulu, xreti, xtau, xminat, xteringin langsung tgk cter korea & jepun...last2 byk gak cter korea & jepun yg aku da tgk...pantang je org rekemen...
  17. berangan2 nk sambung belajar samapai PhD. tp kalau sampai Master pon alhamdulillah..doakan ye kawan2...
  18. nk g jalan2 pusing satu dunia ni...
  19. suka makan makanan yg ada coklat...xkira la kek ke, roti ataupun coklat itu sendiri...
  20. kalau malas nk sikat rambut, amek cap, pakai je..
  21. susah nk shopping beli baju/pakaian...susah sket nk carik yg berkenan..xtau la kenapa... ke rambang mata, xtau nk pilih yg mana...hmm..
  22. suka memerhati perangai/kelakuan org lain...xkira la siapa...hehe...
  23. pernah tertuka contact lens time mula2 pakai dulu...yg patot pakai belah kanan pakai belah kiri, yg belah kiri pakai belah kanan...selama sebulan..patot la rase pening2 je dulu...naseb baek xjd halimah juling...*bukan halimah jongang ke?
seriously, frankly, sejujurnya, seikhlasnya....
mmg susah nk penuhkan 23 benda2 ni..

sape yg nk kena tag ni??
syakir&fatin&syafik&whoever yg nk tag ni amek la...
*yg ni pon da xlarat nk pk nk tag sape..

p/s : thanks capiq coz bg homework ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...