Thursday, September 9, 2010

kek coklat aku buat tadi...

ok,
dah lama sebenarnye plan nak buat ni...
tp baru td berkesempatan...
dah.
jom tengok sama-sama...

kek coklat kukus...ni la keje aku siang td...hehee..

zoom sket...tiap kali buat, mesti atas kek tu macam
gunung berapi ke ape...koyak2...asal ntah...

macam buruk je kan kek tu...
tengok pon cam tade selera nak makan...
saje je buat camtu sebab puasa...
kalau buat cantek2 kang, nak makan terus...*erkk...
tak, tak...
haruslah aku bikin kek ni jadi cantek sket drpd
bentuk asal nye....
sket je la... 
sekadar yg mampu...
nak tengok?
tp, jgn gelak...tau...

aku xreti la nak letak topping kat atas kek tu...
gigil2 letak coklat tuu...cokelat rice pon xsekata..comot kan? dah diam...

zoom sket...yg belah tepi tu pon xrata...aku buat ikut resepi kat 
internet je...xde sape nk ajar...sekarang dah selera sikit nak makan kek ni...
xselera jugak? lantak...aku makan sendiri...


nak rasa?
buat lah sendiri...
hahahaa....
dah...
bai2...

p/s: eh, aku dah tau dah...konsert di hati siti, raya pertama pukul 10 pagi...tv9 ye...*tiba-tiba...

15 comments:

Zulfadhli Isman said...

rupa tak menggambarkan rasa sbnr nya
mcm sedap je tu :)

::dAuZsHaNLeY:: said...

Zulfadhli Isman:betol jugak...hahaha...

HiGHNeSS FiQ said...

sedap nih walaupun comot.. hehehe.. nk kena try bt gak, tp xtw lg bila~

Eryati said...

macam sedap aje kek tu...owh.rasa windu nak buat kek.

♥-- emieysandra --♥ said...

menjadik r tu..
emiey pun nk wat kek coklat tengahari nie..

~_^

::dAuZsHaNLeY:: said...

HiGHNeSS FiQ:sedap2...ahahahaaa..u should try bro!

Eryati:kalau nmpak sedap, maka sedaplah ia...hahaha...ape lagi, jom buat kek..kata rindu nak buat kek..

♥-- emieysandra --♥ : boleh kata jadik gak laa...tp xpro sgt la..xcukup skill lagi...emiey nk buat kek ape?

YOUsoF said...

atas kek tu macam
gunung berapi ke ape...koyak2..

aku rase tepung penaik terlebih kot (aku tengok Chef Wan bgtau kt tv aritu)

*juz kongsi je, cube bagi aku buat.. gunung terbelah dua kot jadinye ;D

hans said...

sob sob sob
tahun nih aku xbuat
kalau tidak dapat makan tiap2 malam
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin

P/S : Download Lagenda Budak Setan The Series : Episode 5

::dAuZsHaNLeY:: said...

YOUsoF: oh ye ke? tp aku dah sukat ape yg dalam resepi laa...btw, thanks sharing...

hans: alaa..pas semayang raya sempat lagi nak buat...hahahaa...

~fatin~ said...

jamuan raya nek cuti t..
bole la ko sumbang kek coklat ko..
hehehe

Black_roses92 said...

biasa la 1st-1st buat kek.. macam tu la. nanti, dah biasa buat, tau la mana yg silap..nye. ;D
rajin buat ek..jarang lelaki nak masuk dapur.. lagi2 bab bake kek ni.. ;D

hanaKir@ said...

pndai ekau buat~

::dAuZsHaNLeY:: said...

~fatin~:aku nak simpan mane pelak kek tu nak tunggu ari kames? hahahaa...

Black_roses92:rajin? biasa2 je...anak sulung...adik beradik semua laki..so, mmg kena pandai masak la sket2...blaja2..


hanaKir@: biaso2 jo...den baghu yo blajo...hahahaaa..

Si Bunga said...

ahaha... ok la tuh.. rajin gak buat kek ek.. anak laki saper la nie..
hihi ^__^
nanti leh berkongsi resepi.. :)

A.N.I.T.H said...

rajin!!! macam sdap je:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...