Free Widgets

Thursday, March 31, 2011

1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin

good day everyone!
skng ni tgh mood nak join contest..
entry sebelum ni dah join give away drpd Dark Batman,
untuk contest kali ni aku join contest drpd
xcyberlink


klik banner contest ni utk keterangan lanjut..

contest ni mengenai gmbr2 yg diambil depan cermin..
kebetulan aku pon ade gambar pose dpn cermin ni,
saje la nak cuba nasib...
sebab hadiah dia,
wang tunai..
kalau menang, boleh la joli katak...
hehehe..
wang tunai untuk 3 pemenang terbaik..
ok, ni gambar aku pertaruhkan utk contest ni...



gambar ni masa dinner aritu..
tema nye P.Ramlee and Saloma night..
so, tema pakaian diinspirasikan daripada filem2 P. Ramlee...
aku pon xtau nak pakai ape,
aku yg pakai baju kotak2 tu..
tu yg jadi cemtu tu...
yg pakai baju cina tu kawan aku...
dia emcee malam tu,
dia pakai cemtu sebab ade gimik yg dalam filem Ali Baba Bujang Lapok..
scene marjina ngn apek tu.. 
tu yg dia pakai bju merah tu..
ok, panjang pulak description pasal gambar ni..
dah, aku tag nana,nia, muncai, hanem..boleh?
 for those who wanna join this contest,
please click here:
thats all readers!
see ya!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...