Friday, April 2, 2010

dia telah pergi, pergi selamanya...


assalamualaikum...
siapa xkenal din beramboi kan??
setiap pagi menceriakan warga malaysia
di riuh pagi era...
sebenarnya,
kelmarin,
terkejut juga bila baca paper,
kata din beramboi koma
disebabkan kena jangkitan bakteria kencing tikus...
berada dalam keadaan kritikal,
dan semalam,
baca paper lagi,
beliau berada di ICU bukan kerana terkena jangkitan tu,
tapi,
demam denggi berdarah....

pagi tadi,
on da way balik rumah...
dgr radio,
terkejut sekali lagi bila dgr din beramboi dah xde...
rasa mcm xpercaya...
sebab aku terfikir,
pas ni da xde la 'drama sebabak' dan 'sewancara' kat era lagi...
2 segmen ni mmg selalu wat aku tergelak...
sebab lawak din beramboi yg selamba....
pagi td jugak,
hampir semua stesen radio kat malaysia ni
bercakap pasal arwah din beramboi,
iaitu hot fm, suria fm dan semestinya radio era tempat din beramboi bekerja...
ada pendengar radio tersebut berkata,
"ni sebenarnya satu peringatan apabila kita bersuka, bergembira, kita juga perlu beringat sebab Tuhan boleh ambil kita bila2 masa shj..."

apa2 pon marilah kita menyedekahkan al-fatihah kpd roh nya...
al-fatihah...




this pic taken from here...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...