Free Widgets

Tuesday, April 20, 2010

penat lelah kami dihargai, terima kasih!



hai3...
sempat gak menulis dalam sibuk2 mggu exam ni...
ahad lepas,
1 majlis sederhana telah diadakan utk meraikan
Majlis Tertinggi Mahasiswa (MTM) kolej 15....
sebab dorg sume dah tamat tempoh bertugas...
2 sem je...
dalam ramai2 tu ade gak yg sambung kontrak...
jawatan yg lebih tinggi lah...
dalam pd masa yg sama jgk majlis utk memperkenalkan barisan MTM yg baru...
ok,
dalam majlis tu jugak, ada penyampaian anugerah...
antaranya,
anugerah pengarah program terbaik,
anugerah program terbaik,
anugerah mtm bededikasi & etc...
dan......
aku pun dapat 1 anugerah...
Anugerah Program Terbaik....
program hari raya sem lepas yg aku jd pengarah program...
dalam byk2 program yg dianjurkan kat kolej tu,
program hari raya yg menang....
alhamdulillah....
ala,
yg kat entry ni
ketupat rendang bahulu semperit part 1
ketupat rendang bahulu semperit part 2
ingat kan??

serius...
i'm so proud...
ni la 1st time aku handle majlis cmni...
then dpt penghargaan drpd pihak kolej...
mmg happy...
tp, majlis ni xkan berjaya kalau xde AJK2 yg sentiasa memberi kerjasama yg sgt baik...
so, aku nk ucapkan terima kasih yg xterhingga kpd semua ajk yg terlibat mnejayakan majlis hari tu,
kpd pengerusi 1 & 2 exco alumni & kolegiat,
kpd coursemate aku yg sudi hadir pd malam tu utk memeriahkan majlis,
semua tetamu yg dtg..
dan semua yg terlibat secara langsung atau pun tidak...
anugerah ni ntok korg semua...*bajet artis menang anugerah...


suasana malam tuu...



kawan2 saya...


tadaaa... =)
ni je yg sempat terupload...
babai~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...