Monday, August 30, 2010

cerita buka puasa lagi...


holaaa...
biasala,
bulan2 puasa ni memang byk jemputan berbuka puasa...
daripada majlis berbuka puasa bersama anak2 yatim sampai la
berbuka puasa bersama badan2 korporat....

minggu lepas,
aku berkesempatan mengahdiri majlis berbuka puasa
bersama menteri pengajian tinggi,
Dato' Seri Khaled Nordin...
kat mane?
Pan Pacific Hotel KLIA...
majlis berbuka puasa ni dianjurkan oleh
Kementerian Pengajian Tinggi...
tetamu jemputan,
IPTA-IPTA Lembah Klang....
UM, UKM, UiTM,UPM,UPNM,UPSI,
Politeknik2, kolej2 komuniti & byk lagi la yg tak disebut kat sini..

kami satu bas bersama-sama MPP UPM,
dalam pkl 6 bertolak...
mmg excited la nk pan pacific ni....
hotel beb...
free plak tu...
sape xnak? kan?
hahahaaa...

makanan kat situ best laa...
byk pilihan,
sampai xtau nak makan yg mana satu dulu...
tapi,
dalam hati cakap,
aku kena makan sikit2...
so, boleh la rasa semua makanan kat situ....
sedap2...
hmmm....

esoknya pulak,
majlis berbuka puasa bersama
Tuanku Canselor UPM,
DYMM Sultan Selangor...
kat masjid UPM...
majlis ni sekali dengan majlis sumbangan kepada anak2 yatim...
solat tarawikh sekali dengan Tuanku...

ok laa...
jom tgk gambar2 yg ade...

Pan Pacific Hotel KLIA...

jom makan!

senyum!

girls~

haruslah bergambar bersama Dato' Seri...

satu lagi...

bergambar lagiii...

dan lagii...

Dato' Seri Khaled Nordin...

dah nak balik dahh...

dapat gift lagii...=)


ni je yg sempat snap time berbuka bersama Tuanku Canselor UPM...
kamera buat hal...

thats all guys!
see ya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...