Saturday, November 6, 2010

pakcik suka senyum

layan ni jap!

video

aku mmg suke berkongsi...
hahahaa..
member aku tag kat fb...
so?
korg rase nape ngn pakcik ni?
tebiat ke hape?
sorry pakcik!
tapi pakcik nampak comel...
hahahahaaaa...

15 comments:

nana said...

hahahahah. mungkin lagi 20 taun ko pun wat cmnie jgk :p

hani bella said...

KAHKAHKAHKAH LAWAK NA MAMPOS HAHHAHAHAHHAHAHAAH

Yana Mat Shah said...

ah, pakcik nih memang chumel !!
guling2

::dAuZsHaNLeY:: said...

nana:tapi takla se'kritikal' pakcik ni...

hani bella: kan? lawak gler! tebiat lah pakcik ni...

Yana Mat Shah: comel kan? sweet gitu..hahahaaaaa...

AdiE said...

ape kes pak cik nie?

~ DanieL AdiE ~

::dAuZsHaNLeY:: said...

AdiE:xtau laa..mental kot...lol..

amirah said...

xley tgok pon...why3?huhu

::dAuZsHaNLeY:: said...

amirah:eh??? nape xboleh tgk pulak? yang lain boleh je...hmm...cuba lagi...

hans said...

hah
video nih lah yang aku cari2 selama nih
nanti aku nak letak dekat entry blog aku
hohohoho

P/S : Apa Itu Exam? Hahahahahaha

::dAuZsHaNLeY:: said...

hans: nape ngn video ni? hahahaaa...boleh2...xde hal..

Nieza Mi-cha said...

dah penah tengok video nih... tak suke... geli... menggerunkan... huhu!~XD

::dAuZsHaNLeY:: said...

Nieza Mi-cha: hahahaaa..kdg2 menakutkan gak tgk pakcik ni kan?

kukin said...

haha sengal gila ..
sebab tgk video ni mak aku kata aku gila senyum sorang sorang ,, =.="

+dieabella+ said...

motiff???adoyai pakcik!

::dAuZsHaNLeY:: said...

kukin: hahaa..agak la...nasib baik xjadi cam pakcik ni..

+dieabella+ :motif? nak jadi model, tp xkesampaian..hahhaaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...