Free Widgets

Tuesday, January 24, 2012

Perbualan Dengan kanak-kanak Korea. [video]

assalamualaikum..
hari tu aku ade pergi satu birthday party..
insyaallah aku cter next entry..
pastu terjumpa sekumpulan kanak-kanak,
mandi kat swimming pool tu..
aku ingtkan chinese boys..
bila aku dengar betul2 perbualan dorg,
oh, korea rupanya..
aku pon saje la nk try skill korea yg aku ade..
aku pon cakap lah terima kasih dalam bahasa korea..
memang xde kena mengena dgn perbualan dorg lah..
saje nak test, betul ke dorg ni korean,
pastu dorg pon macam terkejut lah..
dia tanye,
"are u korean?"
eh budak ni, perli aku ke hape?
tengok warna kulit pon dah tau..
korea sangat aku ni kan..
hahahah..
tapi budak2 tu malu nak bercakap dengan ktorg...
ok lah, jom tengok video kat bawah ni..


thats all..
till the next post!
bye.

like kalau suka!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...