Free Widgets

Wednesday, January 4, 2012

happy new year and happy birthday to me! =)

assalamualaikum!
happy new year..
first entry untuk tahun 2012..
harap-harapnya korg semua sihat sejahtera lah ye..

hari ni dah hari keempat masuk tahun baru..
so, dah empat hari lah umur aku meningkat jadi 22tahun.
ni nak share sket la pasal apa yg berlaku 1 januari hari tu..
kawan-kawan aku buat surprise untuk aku..
hahahaa..
'sgt surprise'...
sumpah lawak dorg ni..
jom tengok birthday party aku 
yang bertemakan 'fairly tale in the jungle'..
ntah ape2 ntah tema yg aku reka sendiri secara spontan..
hahaa..fairly lah sangat!


my birthday cake~cappucino xsilap..

zoom in sket~ 

 wajah tak siap ketika menerima 'surprise'..

 mamu, yang menjerit 'surprisr' macam tarzan! 
hahaa..terima kasih atas effort anda! =)

 ini room mate aku..

ini aizat..roomate mamu..dia ada banyak nama samaran..
dan pandai menyamar! 

 baca doa sebelum majlis bermula..

ustaz azhar idrus.. ali yang tukang baca doa.. 

 upacara memotong kek~
=)

ni ada sket video dorg2 ni nyanyi happy birthday..
hahaa..
semua cam malu2..
cepat tengok!



tu je..
so, aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kat korg yang bersusah payah buat 'surprise' ni..
hahaa..
tak lupa jugak kat korg yang wish kat fb, twitter ngn msg...
terima kasih atas doa-doa korg tu..
semoga semuanya baik2 sahaja pada tahun ni..
thats all,
till the next post!
bye..

p/s: semoga dipermudahkan nak jawab exam nanti..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...