Thursday, February 2, 2012

Novel Terbaru Ramli Awang Murshid : Fiksyen 302

assalamualaikum~
haritu ada beli satu novel pakai BB1M tu..
novel Ramli Awang Murshid (RAM)..
fiksyen 302..
aku ni xde lah obses sgt pasal novel2 ni..
biasa-biasa je..
sekadar bed time story katanya..
ntah, bila baca novel ni cam senang je nak tido..
aku pernah baca beberapa novel RAM sebelum ni,
ok lah jugak..
novel thriller kan..
tu yang aku cam berani je nak beli satu haritu..
yg sebelum2 ni memang aku rembat member2 punya je baca..

cerita fiksyen 302 ni mengisahkan
satu pembunuhan yg melibatkan pesakit mental,
tu je aku boleh cter,
memang sinopsis paling pendeklah aku bagi,
nama pon sinopsis kan..
kang aku cter lebih2 kang org tak beli dah novel tu,
dorg baca kat sini aje..
so, korg dah baca ke?


thats all!
till the next post,
bye!


like kalau suka.. :)

5 comments:

awek retro said...

memang tak pernah minat cik ramlee nie punya novel...hahha..

tp setiap keluaran mama i mesti beli..dari novel pertama...tombirou...hihi..

::dAuZsHaNLeY:: said...

awek retro: mama u peminat RAM eh? kenape u xminat? u minat sape?

padle said...

aku baru beli novel ni smlm..layan!

::dAuZsHaNLeY:: said...

padle: hahah..selamat membaca! byk koleksi novel?

favorit said...

Saya mengikuti cerita novel. Ni memang saya meminati nya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...