Sunday, January 23, 2011

overnite yang tidak dirancang...

hola...
eh, korg pernah overnite tak?
hangout dgn kawan2..
merayau2 jadi kutu rayau?
aku pernah gak,
eh, xde la sampai jadi kutu rayau..
tapi xselalu laa...

cter ni dah lama dah...
awal sem hari tu...
kami balik kolej awal sehari...
ada meeting sket..
pastu malam tu rasa boring,
kami mengambil keputusan utk keluar..
downtown cheras je pon..
xpernah2 aku kluar kol 1 pagi...

dalam dua jam lebih ktorg merayau kat sana,
pastu ktorg balik lah kolej..
dalam kol 3 lebih,
nak masuk la pintu kolej,
pastu tgk pagar tutup..
rasanya sebelum2 ni boleh je...
pastu mintak pak guard kat situ bukak pintu,
ktorg pon ckp la baru sampai dari kampung...
pak guard tu kata,
nak balik kolej pukul 6 nnti...
adoi...
mana nak tido ni..
semua dah ngantuk + letih...
ingat nak lepak masjid, tutup...
petrol pump, tutup...
ingat kan 24 hours...
last2 lepak kat depan 7eleven sri kembangan...
daripada ngantuk, terus xboleh tido..
tapi member2 aku yg jenis xkesah tdo kat mana skali  pon,
tdo dgn pelbagai aksi dalam kereta aku...
aku dok luar kebosanan...
bila dah pukul 6, baru la kami gerak balik ke kolej...
tu lah dia cerita overnite yg xdirancang...
bye..

setelah penat window shopping kat downtown tu, lena semuanya...

4 comments:

~fatin~ said...

comel2nye kwan2 ko tido kan..
ko sbnarnye saje x nak tdo kan..
sbb nak tgkp gbr dorg..
hehe

raha hanym said...

haha,, abg dauz!
sje je an?? abg KE pun terlibat ! sadis ! haha

::dAuZsHaNLeY:: said...

fatin: comel kan? hahahaa..mmg xboleh tdo duduk weh, aku nak tdo kne ada bantal..=P

anem: dorg xtau pon muka dorg masuk blog..K.A la bukan K.E...

raha hanym said...

haha.. oke ! salah... KE.. XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...