Sunday, November 8, 2009

adoi~

minggu lepas xde...
minggu ni pon xde...
adoiyaii~
lame aku xmakan tembikai susu a.k.a honey dew...
td la aku carik kat pasar malam dpn umah ni..
xde ponn...
last week aku g pon xde gak...
xkan la apek2 ngn nyonya2 tu sorok buah tu dari aku??
ape kejadahnye??
tp aku rase x...
sebab?
sume gerai pon xjual buah tuu...
time aku xteringin nk makan ade plak besepah2 kat pasar tu....
ble tgh dok carik la xde...
mende ni kalau makan time sejuk,
pergh!
layann dowh!
lagi2 baru kluar peti ais...
sedap2...
agaknye skng bukan musim kelahiran buah ni kott...
entahlaa...

*sape ade simpan buah ni bagi sket kat saye...tp yg dalam tin nye xnk laaa(ade ke?)

2 comments:

Syafiqah said...

haaa...ko nak buah tu kan, ko beli kat econsave..siyesly..
pape buah ko beli je kat situ..sbb sgt murah compare tu others.. :))

mr.shanley said...

masalahnye xde laa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...