Free Widgets

Friday, November 20, 2009

berpeleseran~

ni nk cter pasal smlm...
aku g jln2 ngn rakan2 kuu...
g mane? wat ape?
nk cter la ni..
smlm pagi dlm kol 9 gerak g umah aiman...
kene hangkut die laa...
senang kan pakai 1 kete je...
lagipon die tau la jln2 kat kl tuh...
aku ni da la ade masalah mengingat jalan...
kang xsampai2 tempat yg nk dtuju..

ok,
pastu...
dlm 9.45 smapai la umah die...
kat kota kemuning shah alam..(jln g umah die aku ingat laa...)
seblah highway kesas je...
pastu...
terus la menuju ke destinasi utama...
Mid Valley~
pkol 10 lebey da smpai da kat mid tuu..
seb bek la xjam...

pas da parking...
terus la masok dlm kann...
sementara menunggu rakan2 laen yg tgh otw...
kami pon g pet world dulu...*tiap kali g mid mesti aku xdpt singgah kat situ..
tp kali ni dpt..
saje je..
tgk haiwan2 kat dlm tuu...
best2...

seterusnya,
kami pon terus la g usha2 kat GSC tuu...
nk tgk wyg...
tp kene tggu yg laen dulu...
kami pon terus la menunggu...
tetibe ade mahkluk hijau dtg dr belakang..
rupenye encik irwanzi da smpai...
so, kami tunggu lagi 2 rakan kami yg masih belum kelihatan...
kami bertiga pon meneruskan perjalanan...
tiba2...
irwanzi berkata...
"weh, aku lapa laa..ko xlapa ke?"
"ermmm...lapa jgk.."
sebelum tu, aku call c azri ni, pehal lambat sgt neh?
janji pkl 10.30..
xsampai2 lagik...
bile da call...
die dgr aku ckp 11.30..
sound trouble gak die ni...
jam pon da pkl 12..
dorg pon da lapa..
lunch la...
kat Kenny Roegers tuu...
tp b4 masok dlm restoren tu,
azri sampai...
sorg lagi belum sampai...
izul...(rum8 aku kat skolah dulu)
time kami tgh makan baru die sampai..

pas abes makan,
terus g GSC td balik...
nk tgk cter ape eh?
sebenanye, aku nk tgk cter 2012...
xpon planet 51...
dorg ade yg da tgk 2012 tuu..
dorg kate xnk tgk planet 51..
last skali,
kami tgk pisau cukur~
boley la cter ni...
ade gak lawak nye...

pas tgk wyg,
izul die nk balik dulu..
ade hal katenye...
pastu kami pon meneruskan aktiviti berpeleseran..
pusing2 kat dlm mid tuh..
pastu aiman ajak g jln2 lua mid,
ktorg pon klua la mid tu g the garden*jiran mid valley
dlm tu xde ape sgt...
byk nye butik2 pakaian branded la kann...
senang cter tempat org2 kaye...
kami saje jln2...
pastu kembali semulaa ke mid...
pusing2 lagi kat mid tu...
beli brg2 sket,
pastu dlm pkol 6.20 cm tu,
kami pon balik laa..
aku kene hantar aiman dulu,
pastu terus la ke banting...
da abes~

gmbr ni xmengikut susunan jalan cter...
nk tgk bygk lagi?

chelet sket...hahaha..

kami berempat... izul da balik daa..

ngn mahkluk2 planet 51

sebelum tgk wyg...

kat sini laaa...asal ntah L yg satu tu padam...

aiman & irwanzi...

aku ngn azri..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...