Thursday, June 23, 2011

Off Day = Sleeping Day? sigh...

assalamualaikum..
hari ni nak cerita apa yg aku buat harini...
nama pon cerita,
so, byk sket la tulisannya...
harap, sabar membaca sampai habes.. :)


semalam pas balik kerja,
online kejap,
pastu tdo dalam kol 1 lebih..
bgn cam biasa, 6.30,
solat, pastu tdo balik...
dalam kol 9 cemtu,
tepon berbunyi,
mak aku tepon tnya dah bgn ke belum,
dah tnye cemtu,
paham2 jelah..
aku pon terus bgn,
sidai kain, sapu-sapu sket depan rumah ni,
then, breakfast, tu yg penting...

pastu,
dalam kol 11,
konon nak online la,
sementara tggu laptop ni on,
aku baring2 jap..
pastu tertido...
'ter' disini membawa maksud tak sengaja..
ok,
aku tersedar dari tdo dalam kol 1,
teringat,
alamak! nasi xmasak lagi,
aku mandi, pastu terus masak nasi..
konon2 pas mandi tu dah segar la..
malas nak tdo...
online lah kejap..
dalam kol 3 tertido lagi...
xsempat pon nak lunch...
bangun2 je dah pukul 6.20,
solat,
pastu terus turun bawah,
layan Fineas and Ferb kat Disney Channel..
sebab adek aku tgh tgk cter tu..

dah seharian aku tdo,
so, malam ni dah xngantuk la jadinya...
aku pon xtau la kenapa jd cemtu,
padahal semalam time keje,
xde la busy pon..
balik tu pon xrasa penat...
tak tau la kenapa tadi senang sgt tdo...
semalam konon dah plan mcm2 nak buat arini...
off day katanya...
last2, ape pon tak boleh...
hmmm...
korg pernah jadi mcm ni tak?




itu saje utk kali ni..
till the next post!
bye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...