Saturday, July 9, 2011

[Video] Kisah Jimmy Shanley dan Facebook Jimmy Shanley!

assalamualaikum!
good day everyone!
so, mcm mana hari ni?
ok tak?
ok lah kot...

hari entry aku pasal dunia hiburan sket..
haha...
xde la cter2 hot mcm Melodi ataupon Fuhhh tu...
biasa2 je..
kenal tak pengacara Jimmy Shanley (JS) ?
pengacara trek selebriti, AF kejap dulu,
skng dah jd pembaca berita,
tapi masih berita2 hiburan lah kat astro awani..
memang xde kena mengena lah dengan dauz shanley ni...
kebetulan je tu..nama belakang sama..

ok,
kan tak lama dulu ade kisah pasal JS ngn isteri dia...
yg isteri dia lari dan xduduk sebumbung dgn JS...
kesian dan simpati jugak la aku kat JS ni..
baru je kahwin dah jd mcm ni..
mungkin dugaan dia mcm tu,
kita punya dugaan xtau lagi mcm mana kan?
baru2 ni isteri JS dah selamat lahirkan anak mereka,
Zahrah Shanley namanya...
comel!
nak tau ape komen JS lepas anak ni dilahirkan?
apekah yg akan berlaku antara JS dan isteri?
jom tengok video ni jap...
baru jugak rasanya video ni..
kredit to EraTv...




oh ye,
JS baru je lancarkan fb beliau...
haha...
baru ade fb!
kpr peminat2 beliau,
kalau nak add ke ape ke,
usha video ni lak..



thats all bebeh!
till the next post!
bye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...