Free Widgets

Saturday, July 2, 2011

Meriahuoll Blog LawakTak Ingat!

assalamualaikum!
nak tnye jap,
ape yg korg dpt bila baca blog?
kalau aku,
macam2 aku dapat...
antaranya, hiburan!
yes, hiburan..

pelik ke aku kata aku berhibur bila baca blog?
ari ni aku nak introduce kat korg sume,
satu blog ni yg memang aku gelak giler2
bila baca every single entry dia...
blog Meriahuoll.
blogger ni menamakan diri beliau 'Kak Senduk'..
mungkin ade yg dah tau,
ye la followers dia je dah seribu lebih,
boleh tahan jugak lah tu kan?

entry Kak Senduk ni kadang2 merepek2,
tapi tu yg best dan tu jugak yg buat aku gelak...
kadang2 gelak sorg2,
perkataan2 yg dia gunakan tu simple je,




kadang2 xterfikir pon nak pakai perkataan tu,
tapi bila dah menjadi ayat yg lengkap,
memang ketawa tak ingat punya..
setiap entry dia aku tunggu..
kak senduk ni rajin gak tukar header dia,
tgk header dia yg terbaru ni,
tu pon dah lawak..



pada aku,
blog ni best & lawak,
baca sekadar hiburan...
hilang gak stress bila baca blog kak senduk ni,
hidup Kak Senduk!
You Go Girl!
hahahaa..
oh ye,
kalau nak usha blog Kak Senduk ni,
klik je link kat atas tu,
tak pon header blog dia tu..
pesanan utk kak senduk,
Meriah tak? =)

p/s: just sharing

2 comments:

missxidi said...

wah btol2 promote ni. thnx share dapat xidi gelak sama2.hihi.

::dAuZsHaNLeY:: said...

missxidi : bukan promote..saje nak share.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...