Tuesday, July 12, 2011

Your Best Outfit Photo Contest & Gambar Kahwin Aku!

assalamualaikum!
oh, hari ni rasa nak join contest...
a blogger and my schoolmate dulu...
lama dah xjumpa dia ni..
ok,
tajuk contest ni,
YourBest Outfit Photo Contest...


gambar yg aku pertaruhkan,
gambar kat bawah ni...
gambar ni biasa2 je..
tapi bukan lah gambar kahwin aku..
hoi, aku xkahwin lagi ok!
still single..hahahaa...
saje je nak letak gambar ni,
sebab aku xpernah pakai baju macam ni..
aritu,
teman member g carik baju utk emcee dinner,
aku pon menyibuk la men-try baju2 yg ade..
ape lagi,
try la ntah apa2 baju yg ade kat situ,
dan salah satu nya,
baju kat bawah ni lah..
eceehh..
feeling2 pengantin baru lah konon!
padahal...




dah-dah..
ape lagi?
jom la join contest ni...
utk keterangan lanjut,
sila ke blog beliau,
ataupon klik je banner tu..
ok!

ok, itu saja..
till the next post!
bye!


6 comments:

Tyratyra said...

Hee thanks wea sebab joinn :)

::dAuZsHaNLeY:: said...

Tyratyra: no biggie! =)

Fathiah Hamim said...

boleh tahann. :D

Aman Ibrahim said...

hahahah~ nice2! All the best bro..

::dAuZsHaNLeY:: said...

Fathiah Hamim: hahaa..biasa2 je..

Aman Ibrahim:thanks bro! haha..

abglan said...

Yehaa.. sama konsep le kiter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...