Friday, August 12, 2011

Al-Fatihah untuk Nenek...

assalamualaikum...
awal ramadan hari tu,
aku ade cerita pasal nenek aku sakit..
kat entry sini...

hari selasa lepas,
nenek pergi buat selamanya,
selepas seminggu nenek kat CCU hospital ampang..
keadaan nenek yg semakin lemah,
tambah lagi usia nya yg agak lanjut...
sedih memang lah sedih...
tapi dah ketentuan Nya...
aku redha...
sebab aku rasa lagi sedih bila tengok nenek kat CCU...
dengan segala machine kat kiri kanan nenek...
aku tak sanggup tgk nenek mcm tu..




semoga nenek ditempatkan dalam kalangan org2 beriman...
semoga dipermudahkan segala urusannya..
semoga nenek aman disana...
al-fatihah...


p/s: baru tahun lepas aku hilang sorg nenek...tahun ni lagi sorg...sekarang aku dah xde nenek...=(

5 comments:

anelda said...

Al-Fatihah..tp dauz..moga dia ditmptkn dlm klgn org2 beriman...

SyuE said...

al-fatihah. saba ye. syu pun baru kehilangan satu2 nye nenek yg syu ade kat dunia ni bulan 5 ritu. mmg perit, tp hidup harus diteruskan. ;)

ipa faiza~ said...

takziah~

cinta_lovato said...

salam takziah...

::dAuZsHaNLeY:: said...

all: thanks a lot guys!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...