Friday, August 5, 2011

Saya Segak Berbaju Melayu...

assalamualaikum..
hari ni rasa nak join contest..
walaupun hati ini masih dalam kerisauan,
doa saje yg mampu aku lakukan...

tajuk contest ni seperti yg tertera diatas..
"saya segak berbaju melayu"
organize by Kucings' blog..
jom tgk gambar bwh ni..
gambar raya tahun lepas...




gambar ni masa kat kampung...
1st day raya..
saje2 la nak ambik gmbr dalam semak2 tu...
xde keje katanye...
so, jadi lah macam gmbr kat atas tu..
sekali lagi,
join  contest ni suka2 je..
menang, alhamdulillah...
kalah, cuba lagi...
sebab tu aku asyek mencuba dan mencuba...
sebab xpernah menang ape2 contest pon.. =.="

ok lah..
kalau korg nak join contest ni,
meh klik kat banner contest yg comel ini...

sekian saje utk hari ni...
selamat berpuasa!
till the next post!

p/s: masih berdoa untuk kesihatan nenek... 

12 comments:

Popoi said...

good luck!! ^_^

::dAuZsHaNLeY:: said...

popoi: thanks popoi! hahaha..popoi? unik lah..cam comel je..lol..

NURUL AINI NORAZMAN said...

hensem2,.good luck ^^"

::dAuZsHaNLeY:: said...

NURUL AINI NORAZMAN: yeke? malu pulakk..hahaha..thanks anyway!

Adam Idris said...

tahun lepas baju melayu hitam, tahun ni nanti? hehe

IMANSHAH said...

wah segak u

Mra Mastura said...

hitam itu bergaya. gudluck!

aneff.marhfiz said...

Salam ^^,
Terima Kasih sebab sudi memeriahkan Contest Baju Melayu & Baju Kurung by Aneff Marhfiz :)

jangan lupa untuk singgah selalu kat blog AM ya !

have a nice day and good luck !

::dAuZsHaNLeY:: said...

Adam Idris : xtau la warna ape...xbeli lagi baju melayu..hehe..anda pula bagaimana?

IMANSHAH:thanks! hahaha..biasa2 je..

Mra Mastura: yah, thanks!

aneff.marhfiz : sama-sama...insyaallah..

Atiqah Wadiah said...

gud lux..jom join bloglist sy jom..klu sudi :)

ame elms ! said...

ame singgah nak wish good luck nie ! good luck . :)) ehh , meh tengok gambar ame yang segak berbaju melayu pule .

http://pucukandubi.blogspot.com/2011/08/saya-segak-berbaju-melayu.html

and Selamat Hari Raya too . -.-

Zul Fattah said...

gud luck...

aku pun join la..
haha..

http://zulfattah.blogspot.com/2011/08/contest-saya-segak-berbaju-melayu.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...