Saturday, August 27, 2011

Kad Raya daripada Peminat! =)

assalamualaikum...
bila on radio je,
mesti ade lagu raya..
almaklumlah, lagi berapa hari je lagi nak raya...
sambil layan lagu2 raya tu,
aku feeling2 la baca balik kad raya yg peminat aku bagi...
hahahahaa..bukan lah peminat pon..
kau bajet kau retis dauz?! *pitam..
ni kad raya daripada bloggers..
tahun ni aku dapat la tiga keping kad raya..
ye, tiga keping je..
kira ada improvement lah.
tahun lepas nan hado..
hahaa..
ada daripada group Sahabat Blogger,
dan ada jugak daripada follower aku..
thanks korg!

jom layan gambar2 kat bawah ni..


betul, aku cakap 3 je..

first, daripada Kyo Hei Akimaru (sahabat blogger)

bahagian dalam...tulisan jawi lagi ko..

second, daripada Aliah Zamri (sahabat blogger)

bahagian dalam, sorry blur..

third, daripada awek retro/nadia.. kelas kau..kad raya sendiri..
retis gituu..ahahahaa..


custom made punya..nice2..


thats all..
till the next post!
salam lebaran!

p/s: tgh layan Final Destination 5..baru download.. =)





4 comments:

Fendy said...

kad raya 2....huhu..dapat gak tp dr family je...hak999

jehanfrhin said...

ada buat entry kad raya jugak dari awk :)

jehanfrhin said...

http://jayhunt89.blogspot.com/2011/08/yeayy-dapat-kad-raya.html

Eazy Izzuddin said...

singgah sini..
:D

Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...