Sunday, August 7, 2011

Atok Aku dan DSLR beliau...

assalamualaikum!
harap2 korg semua sihat lah yea?
insyaallah...
so far, cane puasa?

ok lah,
semalam,
aku berbuka kat rumah atok aku kat puchong,
masuk je rumah ade nmpk kotak DSLR kat ruang tamu,
aku tnye lah mak usu aku,
sape punya DSLR tu?
dia cakap, atok punye, baru beli...
amboi, advanced atok aku ni...
hahahaaa...
mana lah dia dapat inspirasi nak beli DSLR ni,
pastu,
aku tnye lah atok aku,
atok tau ke cane nak guna kamera ni?
ntah...
sepatah je dia jawab..
ingtkan nak beli kamera digital biasa2 tu je,
sekali amek ko,
DSLR terus...
kemain atok aku ni..
nasib baik atok aku tak eksyen sambil
berkata "kau ade?"
hahahaa...
xpelah, asal atok bahagia kan?
cucu dia pon boleh tumpang sekali..
nmpk nye, mak usu aku lah yg menggayakan DSLR tu nanti...
sebab mak usu tggl dgn atok..
mak usu pon xbrp reti sgt guna benda alah ni...
dia pon tgh baca manual...

cannon delighting you always...

 siap tripod skali..


xpelah,
raya nanti boleh snap gmbr byk2...
cantik sikit lah gambar2 raya aku tahun ni...
hahaha..
ok lah..
tu je..
till the next post!


8 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

kau ade??hahhaa....

humang aiiiiiii....konpom die nak amik gmbo masa raya nanti kan...dasat tol atok kamu!!eheh...best2



selamat berpuasa ye ^^
&selamat hari merdeka..**tetibe*

Aman Ibrahim said...

Mantap la atok!! smart giler taste atok..

IMANSHAH said...

wah teruja kot dia nengok ramai org dok bawak dslr

::dAuZsHaNLeY:: said...

::cikjuju::◕‿◕ : kau ade? hahaa..sy rase pon dia nak guna time raya nanti..

Aman Ibrahim :hahaa..semoga atok bahagia.. =)

IMANSHAH: mungkin la kott..sebab cucu dia ade sorg yg pakai dslr..hahaha...

eddy syrol said...

sangat teringinkan bende ni ye..huhuhu

jemput singgah sini
SEGMEN PERTAMA EDDY SYROL

eyka yuca mika ツ said...

gila advance atuknye , haha

::dAuZsHaNLeY:: said...

eddy syrol: aku pon sebenarnye..tapi, apakan daya...haha..

eyka yuca mika ツ : advanced kan? hehee...

aiman fanboy k-pop said...

wahhhh....!!untung...atuk dia ada dslr.......atuk moden..heeheeheehee....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...