Free Widgets

Monday, June 14, 2010

dunia baru reunion

hai...
eh, korg pernah tgk cter dunia baru tak?
alaa..
yg dulu2 famous kat tv3 tu...
pastu kluar filem plak...
dan sekarang,
ade sambungannye lagi...
bukan kat tv3,
tapi kat gua.com.my
kena tgk online laa...
tajuknya,
dunia baru reunion!
aku ske layan cter ni sbb lawak...
stakat ni baru ade 4 episode kat website tu..
cter ni pendek2 je...
1 episode dalam 5-6minit je...
xtau la asal dorg wat camtu...
aku pon baru tgk td
dan dah abes pon semua episode...
nak tgk?
klik bawah ni:



nota lutut: pas ni aku tak dpt online ntok beberapa hari, aku pergi sabah bha...so sape2 yg rajin tu tolong la jenguk2 kan blog ni ye? up traffik ke, klik2 encik nuffnang tu ke? thanks kawan-kawan!

21 comments:

Kyosingcat said...

wahaha kegedikkan akan melanda sekali lagi.

Latest Entry : Bertaubat Selepas Melihat Gagak. Kenapa? :)

Saddan Juhari said...

tajol da x nsem sbab rambut dy dah x same ngn aku..

[z@ck] said...

serius ke?
kena tgok ni..die hard fan Dunia Baru!

::dAuZsHaNLeY:: said...

Kyosingcat: kenapa kegedikan?hmm...

Saddan Juhari: rambut kau mcm rambut tajul eh? hahahaa..rambut tajul dah lurus dahh..

[z@ck]:serius laa.. tapi baru 4 episode je..kena tggu lagii...enjoy!

Afiqah Azmee said...

wahwah suka ehh.. iqram dinxly memang takd ehh? hee ;D

::dAuZsHaNLeY:: said...

sis shuhada: aah..5-6 minit je stiap episode...

Miss Lula:suka sebab die lawak..tak pasti laa..stakat 4 episode ni mmg xnmpk pon muka die lagii...

Anonymous said...

frust gak la xdpt tgk kat tv lg...

aya said...

same with me. best ouh citer niee ;)

Nas said...

ahahaa..ade pulak citer dunia bru reunion...ehehe..ingatkan kite jer yg ader reunion...huhu

Hawa A Latip said...

wah, best ni. suka sangat dunia baru. thanx for the info

hans said...

ari tu aku da tulis dkt entry aku
tgok dkt gua.com.my
best juga kan
walaupun banyak bukan pelakon asal

::dAuZsHaNLeY:: said...

Cheq Tun:hmmm..mungkin nanti kot...

ayaa alyy:best kan?

nas: ade2...da tgk?

Princess Hawa:most welcome!

hans:oh ye? xperasan pulak...da abes tgk blm? boleh la...klakaa, opie da gemok!=)

Unknown said...

free ek kt gua tu?

Nina Nurziana said...

best ke> huhu

Duniakuabstrak said...

dunia baru suda ada online..best2..ape jenis spesis kelawakan mmg kegemaranku..hehe

tp pendek jek..hmm

MrsLove said...

hurm..kenapa mesti on9..
CL bukanya ada tenet..
nieh pun guna yang ofis jerk...
T_T

zyLa said...

besh ke??? xngok lagi.ketinggalan pulopp

MR. SYAH said...

aku pun layan cerita nih... heheh..

NZ said...

btw, musim 1 still the best.

ney said...

ahaha,mesti layan~

::dAuZsHaNLeY:: said...

guys, sorry lambat reply...

Ery Farieha :free!

Nina Nurziana:ok laa...lawak..

DuniakuAbstrak: aku pon ske cter2 lawak ni..aah, pendek je..

Colourful life: tgk kat ofis la CL...hehee...=)

zyLa:ok la..not bad..

Nona Nadzirah Anak PakDin: haah!

ney: layan, jgn tak layan!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...