Free Widgets

Tuesday, June 22, 2010

penghargaan daripada seorang blogger

bertemu kembali...
macam2 yg berlaku dlm minggu ni,
mula2,
hp aku hantar kedai,
ingat kan ade virus,
format.
pastu, xboleh detect memory card plak...
ganti baru....
semalam format laptop ni plak....
mmg da lama nak format,
tp xberkesempatan...
da berapa keturunan da virus kat dalam ni...
dan akhirnya dah bersih...
harap2 xde la virus2 yg extreme terjah laptop aku ni...
leteh la asyek pk pasal virus2 kat laptop ni....
benci betol laa...
asal la ade virus2 ni?
cukup la H1N1 tu...

oh, ok....
da panjang lak membebel...
sebenarnye nak btau aku dapat award ke-4 utk blog aku ni...
hehehe...
award ni xde la membawa gelaran Dato' atau pun Tan Sri...
cuma penghargaan daripada blogger ni kat aku...
katanya aku rajin 'jalan-jalan' kat blog dia...
blog TN. PUNYA....
rajin2 g la usha2 blog beliau...
beliau la yang menganugerahkan award ni kat aku...
aku ske tgk header blog dia...
mcm byk maksud je...
hahahahaaa...=)
joking~
ape2 pon terima kasih la bg award ni kat saya...
susah2 je...

ni lah award nye~

nota lutut: ari tu ade sorg blogger tanye cane nak wat gambar2 award gerak2 cam kat side bar aku tu...nanti aku btau nak wat cane eh? my first tutorial...hehe..


7 comments:

Ms. Qhayal said...

aku syorkan ko pkai laptop apple. xyah2 penin2 nk pkir psl virus.haha.sebab dia guna machintosh.bkn windows.virus ni slalunya hanya ada pd windows..
kalau tak silap aku lah.kalau salah sila betoikan

::dAuZsHaNLeY:: said...

aren: o0o eh? waaa...apple, mungkin suatu masa nt laa...teringin gak nak pakai apple tu...betol la kot, aku pon bkn reti sgt pasal computer2 ni..sket2 tu boleh laa..

:-: LilacMessy :-: said...

besh2!! dapat award..

=)

:-: LilacMessy :-: said...

besh2!! dapat award..

=)

Myvitrd said...

tq d atas entri ni..suka header blog aku ye.. cepat2lah kalau dah ada yg berkenan d hati.. nanti boleh wat header juga..heheh

Nas said...

hah,duaz..nt ajar buat tutorial tue..ak xreti meyh...:P

::dAuZsHaNLeY:: said...

* mEsSy *:sampai 2 kali comment..hahaha..

Tn.Punya: welcome2...awal lagi la bro! hahahaa...

nas: insyaallah...tp cam ade probs sket ar...aku try..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...