Free Widgets

Friday, June 11, 2010

aku kalah dalam contest encik kentang!

salam semua!
keputusan contest Rice Crisps Mister Potato dah keluar!
sape yg join contest ni mesti dah tau sape pemenang nye kan?
aku td baru dpt emel drpa encik nuffnang!
rujuk entry ini...*xyah tgk laaa..shy2..=)
dan aku xmenang...

aku tak rasa ape2,
tapi, memang mengharap nak menang pon!
nak buat cane, xde rezeki...
hmmph...
korg semua nak tengok cane bloggers yg menang ni
buat review pasal Rice Crisps Mister Potato?
ni diaa...
klik sajaa..

1st prize - Wee Yin San
2nd prize - Joshua Wong
3rd prize - Phuah Zheng Dhong

tempat pertama dpt RM 1000, kedua dpt RM 300
dan ketiga RM 200...
nampak nye percubaan aku kali ni gagal...
takpe2 boleh cuba lagi dlm contest2 yg lain...

bercakap pasal result ni,
result final exam dah kluar...
cane?
ok je laa...
lebih kurang same cam last sem...
tapii,
turun 0.026...
turun sket...
bersyukur jgk lah...
makna nye kena blajar rajin2 lagi la ni..
hahaha...
mesti ada hikmah disebalik semua ni...*ayat nak sedapkan hati...=)
semoga keputusan sem depan,
dan sem2 seterusnya lebih baik..
amin...

nota lutut: asal la anugerah dekan UPM 3.75? ohhh...

18 comments:

miss ice said...

takpe..cuba lagi..hehe..

*menyibuk je.sori :P *

ummizarra said...

xpe sabaq naaaa... namo sok sek sok sek.. de contest lain muleh join lg...

Cik Yaya said...

allooololo bukan rezeki kamoo la tu.

::dAuZsHaNLeY:: said...

ice♥ice:thanks comment! i'll try again..

✿Lovillea✿:haha..mane ade sok sek sok sek...cool je..lol..btw, thanks rajin comment!

_Yaya_ :aah yaya..thanks comment!=)

Umi Nazrah said...

semua entry english yg menang.nuff kata buat entry dlm malay pn takpa..chessssssssss

::dAuZsHaNLeY:: said...

Nazra~:so, after this , we have to write in english yah! hahaha...tak tau laa...xpe laa..cuba lain kali..=)

En iLHAM said...

hehe
takpe..cube lain kali
kamu student upm kah??
samelah kita
kolej mane??

hans said...

turun sikit jer tu
ok lah tu

haih
nanti cuba lagi

p/s : Episod 32 Siri ADKDA Sudah Boleh Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-32.html

MizShuai said...

good luck!

http://awektocang.blogspot.com

Nas said...

erm...cube agy.....mmg susa dowh...majoriti chinese mng...rezult exam kuar? ermm..mst DL kn? ehehe

APAN said...

oh...kalah ke? x dapat r aku merase kemengan ko tu...
boleh cbe lagi...
cm biase r...
50 50
tibe2 je
haha...

::dAuZsHaNLeY:: said...

En iLham:ye, UPM...kolej 15...

hans:hahaha...ok2...

Awek Tocang:thanks awek tocang!

nas:tu la pasal...DL? UPM nye DL tggi sket laa...agak susah laa...

APAN: kan? kalau tak mesti aku da blanje ko pnye...hahaha...

hudhud said...

semua chinese. tak adil la camni. *tetibe* HEHEHEHEHE

[z@ck] said...

semua geng cina yang menang..apa barang

laskar rainbow said...

alahai...jgn sedih2..cube next time;)

hans said...

tapi bila fikir2 balik
baru nak minta ko belanja aku satay ayan 30 cucuk
xmenang plak kan
ekekekkee

sheila said...

saya punye pon turun gak sem ni..huhu frust habis.

apasal leh lupe anugerh dekan uitm 3.5..hehe

::dAuZsHaNLeY:: said...

hudhud: tu laa pasal...nape ntah...

[z@ck]:kan? nak wat cane...

laskar rainbow: xsedih laa...ok je..

hans:pe kate ko yg blanje aku dulu? hahahaa...baru best!

fideila:same la kte...uitm ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...