Free Widgets

Tuesday, June 8, 2010

tak nak tangguh, nanti lagi byk...

dah....
tag lagii...
baru je berapa entry lepas...
sampai dua tag...
harap2 sape yg rajin jenguk blog ni tak bosan la eh?

org dah jemput wat tag ni,
rasa serba salah pulak kalao tak wat...
so, jom buat tag ni utk memenuhi undangan...

yang pertama drpd cik yuyu

TAG 1

1- 3 nama samaran saya
    dauz, shanley, fida.

2- 5 tarikh penting dalam hidup saya
    -1 januari setiap tahun*ramai yg wish bday! haha...
-semua tarikh bday family members saya...*g makan2..
-tarikh setiap kali puasa
-tarikh setiap kali raya puasa&haji
-tarikh exam & result exam kluar...

3- 5 perkara yang saya buat semalam
    -smlm g makan mlm kat luar ngn family
-pas tu blog walking lah...
-tgk tv
-buat kuih batik
-cuci kereta mak bapak aku..=_="

4- 5 perkara yang buat saya gembira
   -jalan2
-tgk wyg ngn member
-karok ngn member
-baca blog org lain
-korean drama?

5- 5 drama kegemaran anda
   -cter yg best lah! kawan2 slalu srh saya tgk cter korea..

6- 5 hobi kegemaran anda
   - blogging, makan, masak?, jalan2, baca buku*haha..

7- 5 tempat percutian anda
   nak pergi dubai boleh?

8- 5 sebab kamu menjawab soalan ini
   -cik yuyu srh saya jwb!*1 sebab cukup-

9- 5 orang nak di tag

okehh..
settle satu...
ade lagi satu...
yg ni drpd nana

TAG 2

korang kena cite :
1) kamu paling syg sape??
syg? family, friends, and bloggers and followers...

2) ape yang paling kamu suka buat??
online dan makan?

3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??
laptop rosak...waiting someone~

4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??
big mc? dia bg perut aku kenyang~

5) kamu minat sejarah x??
killer subject

6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..
kenapa penggali kubur gali kubur tak pakai selipar? sebab dia pakai cangkul gali kubur!

7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??
rumah banglo 14 tingkat, ade 8 swimming pool, bibik nak 10,
ade basement park utk parking kereta, boleh?
hahaha...sewel...

8) tag 5 orang blogger lain..
boleh tak kalau tak nak tag? ataupun sape nak amek je...
sorry~

oh,
ade award jgk?
drpd nana, illafira dan pereka cerita
susah2 je bagi award ni...
appreciate that~
tgk kat side bar tu...=)

7 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

mekasih la yer ngeTAG..hihi

Unknown said...

tahniah. sbb berjaya buat tag tuh. hihihi. :D

Unknown said...

~ errr..eerr..nk award jugaks bule tak..?? ehehehe :p

Nas said...

erm...sian kaom byk kne tag...nas pown byk gak...tp cm xde mse nk wat....tkt kecik aty lak..

::dAuZsHaNLeY:: said...

::cikjuju::◕‿◕:sama-sama...

n.a.n.a: terima kasih...

~ nuriel narissa nisreen ~: amek je kat seblah ni...sorry xreti sgt pasal award2 ni..dgn ini saya anugerahkan blogger cool utk ~ nuriel narissa nisreen ~ clap2..=) amek tau!

nas: tu laah..nak wat cane, dorg rajin meng-tag..

Nurain Hasan said...

byknye..awarddd ;p

::dAuZsHaNLeY:: said...

Nurain Hasan: byk ke? org lain lagi byk..selama hampir setahun blogging,
ni la 3 award pertama saya dpt! haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...