Free Widgets

Sunday, June 13, 2010

a photogenic photo.



hai, hai, haiii...
sehat semua?
cane ni?
masuk contest pon kena tag?
macam2 skng ni kan...
since i have nothing to do...
masuk je la contest2 ni...
dah yg lepas dah kalah kan?
just try my luck~

ok,
aku terjebak dalam contets ni kerana beliau,
http://nzbapplepie.blogspot.com/
terima kasih la diucapkan kerana prihatin
dan rajin tag saya utk join
contest ni...

teruskan dgn syarat2 pertandingan dulu..


"anda PHOTOGENIC??"

terms and condition:

1.terbuka kepada semua peringkat umur.

2.gambar anda hendaklah gambar anda seorang ! jika anda bersama-sama yang lain saye REJECT, :p

3.gambar anda mestilah sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn'umph~'nya .., tidak kisah ia beredit atau tidak" yg penting 'umph~'nya
4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn maaf jika boyfiee anda mahu join,tunggu next contest yeah .. :)

5.mestilah menjadi follower  'mia farrow's'

6.sediakn entry khas untuk contest ini dan tag minimum 3org . [org2 yang d tag mesti mereka tahu .

7.sila letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda :)
anda boleh pilih yang mana satu

8. tarikh tutup contest ini ialah 15 JULAI 2010, bile dah tamat contest,pemenang nya hanya akan dipilih seramai 10 orang, jadi anda buatlah yang tercantik, terbaik, dan terhebat ^^
dan saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saya..

neh la tuan yg wat contest neh

ini bukan saya...hahah..
ini tuan punye blog punye organizer..
paham? =)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


photogenic tak? kalau tak anggap je gambar ni photogenic giler!
boleh? suka hati...
#ni masa kat pangkor, teluk segadas...sape penah pegi?
benda separuh jeli itu adalah timun laut ye kawan-kawan...



kejap2..
kalau menang nanti dapat ape eh?
seutas jam tangan?
pakej percutian?
hahah..berangan...
sudah2...
dah letak gambar kena tag pulak lagi 3 org...
sape la eh?
http://niknikkhaha.blogspot.com/
http://ciputsedut.blogspot.com/
http://popocundalena.blogspot.com/
ok cukup 3...
dah siap!

12 comments:

Aan MI said...

waahhh..rajin ekk masuk kontest..papehal pun, dtg laa amek award kat blog sy..kalau x nak xpe..hehee

::cikjuju::◕‿◕ said...

hahah..gud luck dauz!!!wee~~

Mia Farrows said...

semoga berjaya^^
wow ramai yang masuk dan amat mnyukarkan mia untuk membuat pilihan^^ semua nya bagus

FaraLavida said...

nak msuk~!!!!

::dAuZsHaNLeY:: said...

aanz: dah xde keje...mcm2 lah dibuat nye..hahah...

::cikjuju::◕‿◕:thanks cik juju!

Mia Farrows:oh, organizer pon ade...thanks!ape susah nak pilih...
dah sah2 yg ni menang! lol...

Farah Lavida: weh..masuk je...
copy paste kat blog ko..good luck!

HaNi said...

euw geli. timun laut tu mcm ular pendek

APAN said...

okeh...aku tengok ko je lelaki yg aku jumpe join....
yg lain banyak pompuan je...
wakili la pihak lelaki...
n kalau menang 50 50 gak...
deal?
haha...

semoge berjaye... :)

Nas said...

ahahaha...bole ker aku masok kontes bie...kan syarat utk pompuan ajer...ehehehe

::dAuZsHaNLeY:: said...

HaNi:ular pendek? hahaha...

APAN: nak wat cane...da aku kena tag..mmg aku tgh raji dok masuk contest2 neh...ahahaa...ye2 je menang...adiah nye pon aku xtau ape...

::dAuZsHaNLeY:: said...

nas: ntah...aku tak tau plak..lantak...dah publish pon..tu la dorg ni pakai tag je...aku pon bkn baca sgt rules&regulation nye...layan kan aje...

sheila said...

wah memang fotogenik la gamat tu..haha

::dAuZsHaNLeY:: said...

fideila: hahahahaa..ye la tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...