Free Widgets

Wednesday, June 2, 2010

satu entry tiga cerita.

hai...
entry kali ni nak cerita pasal 3 perkara sekali boleh?
rasa mcm nak sekali kan entry2 ni serentak...
sebab ceritanye pendek2 je...
ok jom start dgn cerita pertama.

1) my 100th follower!


yeay!
setelah hampir setahun aku berblogging...
sebab malas sket nk blog b4 ni...
baru semalam dapat follower yg ke-100..
sebelum ni menyambut entry yg ke-100 dan kali ni
untuk follower yg ke-100 pulak...
hoyeh, hoyeh!
satu pencapaian yg bagus gak utk blog aku ni...
ucapan terima kasih utk follower aku yg ke-100 ni
iaitu
http://basuhkain.blogspot.com/

yg dlm bulatan hijau tuu...


sama juga utk followers yg lain...
xde yg pertama, xde la yg ke-100 kan?
thanks u all!


2) youthsays. com? apekah?

tau tak ape ni youthsays?
benda ni mcm laman sosial la..
mcm fb, twitter etc...
mcm2 boleh dpt drpd website ni,
yg menarik,
boleh dpt side income cam nuffnang jgk...
menarik kan?
mungkin da ramai yg dah join youthsays ni...

so,
aku nak ajak korg ni join skali benda ni...
jom, sign up je kat link bawah ni,
klik bawah ni eh:
kat website ni pon ade mcm2 kempen...
aku pon ade join kempen yg dorg jalankan...
korg pon boleh join gak!
tp kena register dulu lah kan...
jom tolong aku promote kempen ni
dengan klik je kat bawah ni:
please eh kawan2...klik je hehe...


3) nak banyakkan blog trafik?

cane eh? aku pernah gak tgk benda ni,
tp xrasa nak cuba lagi time tu...
aku dpt ni drpd blog ni:
thanks yah!
so, hari ni rasa cam nak try...
xsalah kan nk cuba...
mcm ni tau...

1. Tulis posting artikel seperti posting ini, atau copy-paste artikel ini. Kemudian beri tajuk yang menarik.
2. Anda hanya cuma meletakkan Link URL di bawah ini untuk artikel yang anda tuliskan dalam blog / web anda.




PERATURAN!!!

1. Sebelum anda meletakkan web-web di atas di komuniti Link URL ke posting web / blog anda, sila hapuskan link nombor 1.


2. Selepas itu pindahkan Link no.2 menjadi no.1, yang No.3 jadi No.2, yang No.4 jadi No.3 dan seterusnya.

3. Setelah itu masukkan link anda di urutan bawah (No.15).

so, it will become like this:


4. Ingat! Jangan Ubah urutan daftar link itu. Jika setiap blogger mengikuti formula tersebut, maka bakal menghasilkan backlink seperti berikut:

Bila posisi anda pada no.15, jumlah backlink = 1
Posisi no.14, Jumlah backlink = 5
Posisi no.13, Jumlah backlink = 25
Posisi no.12, Jumlah backlink = 125
Posisi no.11, Jumlah backlink = 625
Posisi no.10, Jumlah backlink = 3,125
Posisi no.9, Jumlah backlink = 15,625
Posisi no.8, Jumlah backlink = 78,125
Posisi no.7, Jumlah backlink = 390,625
Posisi no.6, Jumlah backlink = 1,953,125
Posisi no.5, Jumlah backlink = 9,765,625
Posisi no.4, Jumlah backlink = 48,828,125
Posisi no.3, Jumlah backlink = 244,140,625
Posisi no.2, Jumlah backlink = 1,220,703,125
Posisi no.1, Jumlah backlink = 6,103,515,625

Kita sama-sama cuba jaya okk….
Selamat mencuba!!!

***Ingat...jangan menipu...tolong menolong sesama rakan blogger untuk mendapat trafic yang banyak...
selamat mencuba kawan-kawan! =)


2 comments:

Unknown said...

fulamak. gua tabik sama lu. da smpai 100++.

::dAuZsHaNLeY:: said...

ni la keje aku..blogwalking jea...
haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...