Free Widgets

Sunday, May 23, 2010

mak cik nak microphone ke?

salam...
hai..
saje nak cerita pasal makcik blakang rumah ni..
sebenarnye xlah makcik sgt..
muda lagi kot..
barangkali dalam awal 30an...
xsilap dah ade 3 ke 4 org anak...
yg spesel nye makcik ni,
setiap kali dia memberi arahan kpd anak2 beliau,
mesti aku pon dgr skali...
maknanye,
suara makcik ni sgt lantang!
haha...
sebagai contoh;
"faris!(nama anak beliau) jgn kacau adik tu...nanti dia nanges!!!"
*sila ikut style linda jasmin menjerit time tgh ajar menari...
haa..mcm tu la suara beliau...
sgt high pitch..
nak kata jiran2 lain xde anak,
ade je...
cool je jiran2 lain tu..
barangkali beliau ni seorang pendebat zaman skolah dulu kot..
berani menyuarakan hujah2nye..
tu yg terbawak2 tu...
xpon makcik ni wat part time jadi backup singer..
tgh wat latihan vokal la tuu...
entahlah...
kadang2 tu annoying gak...
nak je balas balik ape yg die jerit tu...
tp kadang2 menghiburkan ...
aku tiru sebijik gaya die panggil anak die..
aku panggil adik aku yg sama nama dgn anak die tu (faris)...
aku rase die xdgr kot, sebab masih lagi
kedengaran suara2 lantang beliau tu...
hahaha...
buat aku tergelak dgr bebelan makcik neh...
makcik, makcik...
xsedar ke jiran2 lain juga turut mendengar jeritan makcik itu?
tu laa..
mcm2 org, mcm2 ragam...

mcm ni kot gaya beliau..hihi..

nota lutut: ampun makcik...=)

3 comments:

Lucy S. said...

ade pulak mcm tu kan? adehh. mcm jiran aku jgk la. time bebel je msti aku duk pasang telinga. hahaha

Hafiz Ismi said...

makchick's2 mmg mcm tu.. hampess~

::dAuZsHaNLeY:: said...

Alynn Notnot: jiran ko pon same? mungkin dorg ni satu species kot..haha
Hafiz Ismi: makchick's? mak ayam? ahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...