Thursday, May 6, 2010

tribute to akak bunga~

hai...

korg ingat lagi x kat 'akak' bunga yg aku mentioned dlm entry yg lepas?
alah, yg dalam entry ni...
baru2 ni,
ade member aku tgk gmbr akak ni kat fb...
pastu die kate cm penah tgk je akak ni,
tp xtau kat mane....
then, bile die selak2 kat youtube, baru die ingat..
so, baru la aku tau akak bunga ni feymes gak rupenye...
masuk tv lagi...
no wonder la siti pon kenal die...

ok,
sebelum ni korg hanya dpt tgk gmbr die je kan?
so this time,
jom kte tgk bakat yg ade kat akak bunga ni...
sure korg suke punye...
seyes, u guys must watch it!


                                   ni ha gmbr akak tu...jgn marah eh kak! =)


lihat lah dunia~~




2 comments:

~fatin~ said...

ko x payah nk tolong femeskan die....
ppuuhhleeezzzzz.....

::dAuZsHaNLeY:: said...

saje nk srh org bukak mata
bahawa beliau sgt berbakat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...