Saturday, May 8, 2010

tajuk cerita saya kali ini ialah pasar malam.

hello everybody!
korg mesti pernah g pasar malam kan?
slalu aku g pasar malam kat depan rumah aku ni je...
setiap hari ahad...
tu pon kalau aku balik rumah hujung minggu laa...

kali ni nk cter pasal pasr malam gak,
tp bukan yg dekat depan rumah aku tu...
yg ni dkt putrajaya...
haa...
jgn ingt putrajaya tu ade alamanda ngn mydin  je...
pasar malam pon ade laa...
pasar malam ni setiap hari jumaat*hari laen aku xpasti...
kalau minggu tu xbalik rumah,
aku ngn member2 merayau kat situ laa..

yang menarik pasal pasar malam kat putrajaya ni,
pasar die besar gler...
mcm gabungan beberapa pasar malam...
sampai nk beli makanan pon kena
pusing 3,4 kali baru tau nk mkn ape...
pasar malam ni mmg buat kte rambang mata...
sgt byk pilihan...
best2...

pasar malam ni jgk agak sistematik,
means die asingkan stall makanan,
buah2, sayur ikan2, ayam, daging ngn baju2...
agak bagus laa..
xbercampur semuanya...
pasal harga pulak,
standard laa...
mungkin sket mahal drpd pasar malam tempat korg,
ataupon sket murah...
tp kalau mahal pon xbyk beza pon...
bese laa..
kate putrajaya...
senang cter harga kat situ reasonable laa...

pasar kat situ meriah jugak laa...
ramai yg dtg..
lagi2 lokasi pasar malam dikelilingi dgn bangunan kerajaan...
pas dorg abes kerja,
singgah jap beli makanan...
xsilap dekat presin3

suasana pasar malam...

sengetkan sket kepala anda ok...

ramai kan?

tgh order makanan...


kalau korg ade kat area2 putrajaya ni hari jumaat,
singgah la...
best...
kalau nk g,
kat presint 3...

ni map putrajaya...sorry kecik sket...
alah...google lah sendiri..

yg ni lebih spesifik...nk lebih jelas,
zoom in...kawasan pasar malam tu dalam area bulatan tu..
ok??

thats all,
thanks~
bye2....

4 comments:

Niknikk said...

biadaaaappp~~~~~!!!sungguhh biadaaap!!~~~~~

::dAuZsHaNLeY:: said...

ape yg biadap ntah???

~fatin~ said...

die jeles gbr die g pasar mlm ngn ko x de..
hahaha..
nik cemburu ngn daus..bahye nie...

::dAuZsHaNLeY:: said...

tu la pasal...
aku kena start berjaga2 la ni..
uishh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...